click here Fiat

Fiat presenteert « 500 Couture », de nieuwste trend van het concept « op maat gemaakt »

Fiat 500 « Ron Arad Edition », het nieuwste Italiaans concept van het « op maat gemaakt », voor klanten die persoonlijkheid wensen uit te stralen door middel van exclusieve stijl.


• Met de « 500 Ron Arad Edition », ontworpen in samenwerking met de bekende Israelische designer, betuigt deze versie eerbetoon aan de legendarische Fiat 500 van 1957.
• De 500 Ron Arad Edition zal vanaf november verkocht worden in de meeste Europese landen.
• De « 500Comics », « 500 Jeans » en « 500 Camouflage » - drie andere voorbeelden van het concept « 500Couture » - zullen eveneens in Parijs voorgesteld worden.

De Fiat 500 is opnieuw de ster van de media, deze keer met de voorstelling van het concept « 500Couture », de nieuwe hype op automobielvlak van het « op maat gemaakt», en dit met de exclusieve « 500 Ron Arad Edition ».

Twee andere concepten staan eveneens tentoon : de « 500 Comics » en de « 500 Camouflage », twee verschillende creaties van het concept « 500 Couture », beïnvloed door de modewereld en ontworpen om het pop en trendy karakter van het DNA van de Fiat 500 uit te drukken.

De Fiat 500 inspireert hen die de auto willen personaliseren. Dit verklaart meteen de komst van de « 500 Ron Arad Edition », de nieuwste trend op het vlak van het concept « op maat gemaakt », voor de liefhebbers van Italiaanse ‘sur mesure' en diegenen die persoonlijkheid wensen uit te stralen door middel van exclusieve stijl.

In recente jaren zien we dat de kunst van het personaliseren een verworven feit is geworden in automobiellandschap, een brede waaier van keuzemogelijkheden is evident geworden en de klanten worden alsmaar kieskeuriger. Meer nog, elke klant wil zich aan boord van zijn of haar wagen uniek voelen en wenst zijn individuele persoonlijkheid door te trekken door de keuze van de auto, Op deze legitieme vraag naar personalisatie is er slechts één antwoord : de Fiat 500 !

« 500 Ron Arad Edition »
De « 500 Ron Arad Edition » is de perfecte symbiose van de ontmoeting van een iconische auto en een designer met internationale faam. Het legendarische silhouet van de Fiat 500 van 1957 werd gereproduceerd op de flanken van de auto, dit als symbool voor de typische Italiaanse ‘savoir-faire'.

Deze versie is uitgerust met tal van specifieke accessoires, zoals een glazen open dak, bepaalde accessoires in chroom afgewerkt, een zwart interieur, uitstekende met Poltrona Frau beklede zetels met ivoorkleurige stiknaden, een 7'' TFT scherm, een met leder bekleed stuur en radio-bedieningsknoppen, een automatische klimaatregeling, mistlichten vooraan, 16-duim velgen, een zwarte metaalkleur en de spiegelbehuizing in witte kleur.

Vanaf november zal deze « 500 Ron Arad Edition » beschikbaar zijn in de meeste Europese landen en het gaat hier werkelijk om een uniek collectie-object. Fiat heeft daarom besloten een speciale verrassing te schenken aan elke klant die de auto bestelt. Deze zal geleverd worden aan elke klant samen met een identiek miniatuurmodel 1/18.

« 500 Couture » in het Motor Village Champs-Elysées
De collectie van modellen « 500 Couture » zal voorgesteld worden in Parijs op een avond georganiseerd in het Motor Village van Fiat, aan de Champs-Elysées. Naast de « 500 Ron Arad Edition », zullen drie andere versies eerbetoon brengen aan de creatieve natuur van de Fiat 500 namelijk de « 500Comics », in een tweetonige kleurstelling pastel oker / zwart metallic en de « 500Camouflage », in grijs/groene camouflage kleuren, geaccentueerd met spiegelkappen in gele fluo-kleur, en de « 500 Jeans » .

Deze ‘soirée' met als thema de lancering van deze Fiat 500-nieuwigheden gaat door in Parijs in samenwerking met het magazine Vogue Hommes (Italië), in aanwezigheid van designer Ron Arad,Olivier François, Global Head of Fiat Brand en Roberto Giolito, Vice-President Design Centre EMEA van Fiat Chrysler Automobiles.

Copyright by www.fiatpress.be